Hans Boodt Mannequins

Powered By Innovation

Hans Boodt Mannequins is een bedrijf met passie. Bij Clever Strategy kwam Hans Boodt Mannequins met de ambitie om het meest digitale mannequin bedrijf ter wereld te worden. Van zulke wensen gaat ons clever performance hart sneller kloppen, dus wij gingen dit partnership graag aan. Daarbij kwamen wij al snel tot inzicht dat het Hans Boodt Mannequins DNA (innovatief, creatief, Nederlands, rebels en jong) goed matched met het DNA van Clever. Met hun specialistische ervaring creëren zij met hun mannequins unieke belevingen voor de dag van morgen.

Gebruikte Technologie

Een nieuwe website

Na de realisatie van het CRM-landschap hebben wij een redesign en rebuild voor de Hans Boodt Mannequins website gerealiseerd. Wij kregen de uitdaging om de unieke beleving van Hans Boodt Mannequins te vertalen naar een digitale omgeving, die beschikbaar is in maar liefst 11 landen. Een belangrijk onderdeel is dat de marketeers van Hans Boodt Mannequins zelfstandig kunnen door ontwikkelen aan hun digitale beleving. Uiteraard bevat de nieuwe website diverse slimme functionaliteiten, om een fact based en data driven focus te houden. Er zijn diverse campagnes ontwikkeld zoals voor de ‘Muse’ mannequin collectie van Hans Boodt Mannequins en het aanvragen van brochures.

CRM-landschap inclusief Sharpspring

Ons partnership is gestart met het ontwikkelen van een CRM landschap. Hierbij is het huidige ERP systeem gekoppeld aan het marketing automation pakket SharpSpring. SharpSpring is een marketing & sales platform waarmee we een alles-in-één marketing automatiseringsoplossing in handen hebben.

Met deze oplossing kunnen we het marketing programma van Hans Boodt Mannequins ondersteunen, hierbij kun je denken aan:

  • CRM verzorgen voor de lead generatie activiteiten
  • Versturen van digitale magazines, gekoppeld aan lead nurturing
  • E-mail versturen
  • Lead nurturing verzorgen, inclusief detecteren van belangrijke contactmomenten
  • Automated e-mail journeys realiseren
  • Managen van sales pipeline
  • Formulieren ontwikkelen voor de Hans Boodt Mannequins websites
  • Lead nurturing oplossing, waar zowel marketing als sales activiteiten ondergebracht kunnen worden

Leadforensics

Identificeer anoniem bezoek naar contact informatie

Binnen het Hans Boodt Mannequins landschap hebben we tevens LeadForensics geïmplementeerd. Met deze tool kunnen wij real time anoniem bezoek identificeren. Op internationaal niveau ontvangen wij contactinformatie, waarbij we een bepaald deel van de bezoekers kunnen voorzien van contactgegevens (bedrijfsnaam, contactgegevens, website gedrag en financiële data). We hebben LeadForensics gekoppeld aan SharpSpring, zodat de meest interessante leads, automatisch worden geplaatst in SharpSpring, zodat we de opvolging in beeld hebben en kunnen ondersteunen met opvolgactiviteiten. De real time data presenteren we live op een dashboard, zodat alle inzichten direct in beeld zijn.

Wil jij dit ook, ?

Kjeld Piek

Mocht je eens willen sparren, dan lijkt het me interessant om in gesprek te gaan. We hebben veel cases gerealiseerd. Leuk om onze ervaringen te delen en te ontdekken wat we voor je kunnen betekenen!

Bel 010-752 39 41, of vul onderstaand formulier in en we nemen contact op met jou.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.