Customer Journey

Samen werken aan een converterende klantreis waarmee je loyale klantrelaties bouwt, ?

Het bouwen van een relatie met je klanten, verbetert je customer life time value enorm. Met een krachtige, persoonlijke customer journey maak je van eenmalige kopers, loyale klanten die steeds weer voor jouw product of dienst kiezen​.

Waar kunnen we je mee helpen?

Een hyperconnected customer journey

Maakt jouw marketingstrategie effectiever

Door jouw huidige (omnichannel) klantreis te analyseren en volledig in kaart te brengen, laten we je precies zien waar jouw klanten op dit moment het meest betrokken zijn en waar ze afhaken.

Verhoogt klanttevredenheid en loyaliteit

Als de klantreis in kaart is gebracht, optimaliseren we deze en pakken we de pijnpunten aan. Zo verhoog je de tevredenheid en loyaliteit van jouw klanten, waardoor ze vaker terug komen.

Verfijnt jouw klantinteracties

Met AI-gedreven personalisatie verbeter je elke interactie met jouw klanten. Zo serveer je hen content die past bij de fase in hun journey en hun persoonlijke wensen en voorkeuren.

Een klantreis zo soepel
dat elke stap natuurlijk voelt

Een gemiste stap is een gemiste kans

Je kent het wel. Je bezoekt een webshop, omdat je een nieuw koffiezetapparaat nodig hebt. Je plaatst deze in je winkelwagen, maar wacht nog met kopen. De volgende dag krijg je, in plaats van een relevante herinnering, een e-mail over wasmachines. Een gemiste kans, omdat deze webshop had kunnen weten dat jij niet op zoek bent naar een wasmachine, maar een koffiezetapparaat.

Relevantie is key

Het kan anders. Wij kunnen je customer journey zo voor je inrichten dat een klant in deze situatie binnen een dag een vriendelijke herinnering krijgt. Met daarin een korting op het specifieke apparaat en een uitnodiging voor een koffieworkshop. Dat is pas service, en dé manier om iemand alsnog zijn aankoop te laten voltooien en aan die loyale klantrelatie te werken. En zo is er natuurlijk nog veel meer mogelijk.

Weten is, nou, weten

Wij helpen je de wensen en behoeften van je klanten in kaart te brengen en een optimale customer journey te creëren, waardoor je sterke, loyale relaties opbouwt. Met de Clever Staircase of a Relationship zorg je ervoor dat klanten zich gewaardeerd voelen en je merk aanbevelen. Begrijp je doelgroep en optimaliseer elk contactmoment voor een geweldige klantbeleving en hogere omzet.

Samen bouwen aan een customer journey
die zo persoonlijk is, dat deze voelt als magie, ?

Wouter Vos

Even sparren of direct jouw vraag stellen? Bel 010-752 39 41, of vul onderstaand formulier in en we nemen contact op met jou.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.