Conversie optimalisatie

Klaar om jouw omzet te maximaliseren, ?

Conversie optimalisatie (CRO) is de sleutel tot het verhogen van jouw omzet en het verbeteren van de gebruikerservaring van jouw webshop. Zet meer bezoekers om in betalende klanten met onze effectieve conversie-optimalisatie strategieën.

Waar kunnen we je mee helpen?

Waarom Clever Strategy?

Verbeterde gebruikservaring

Een intuïtieve en gebruiksvriendelijke webshop zorgt ervoor dat klanten sneller overgaan tot aankoop.​

Verhoogde omzet

Meer bezoekers worden betalende klanten, wat direct leidt tot hogere inkomsten.

Lagere acquisitiekosten

Door bestaande bezoekers effectiever te converteren, verminder je de noodzaak om dure, nieuwe klanten aan te trekken. Investeer in kostenefficiënte kanalen zoals e-mail om van eenmalige kopers loyale klanten te maken.

“De sleutel tot groei is het continu verbeteren van de gebruikerservaring, door op een slimme manier het onbewuste brein te beïnvloeden.”

– Anouk Molendijk, Expert CDP & Personalisatie

Maximaliseer je omzet met conversie optimalisatie

Van frustratie naar verfijning

Heb je weleens een website bezocht met een ingewikkelde navigatie of een ingewikkeld menu? Pagina’s die traag lagen? Het resultaat: afhakende (potentiële) klanten. Met conversie optimalisatie (CRO) kijken we waar de verbeterpunten liggen om meer conversies te genereren door de customer journey te verfijnen en dus meer klanten te krijgen én te behouden.

Boost je omzet slim

Conversie-optimalisatie verhoogt jouw omzet en verbetert de gebruikerservaring van je website of webshop. Met technieken zoals A/B testen, nudging en Cialdini-principes optimaliseren we de prestaties. We vereenvoudigen het aankoopproces, verbeteren laadtijden en personaliseren de ervaring. Dit leidt tot soepel winkelen, lagere kosten en hogere klanttevredenheid. We creëren een concurrentievoordeel en zorgen voor structurele groei.

De Clever werkwijze

Bij Clever Strategy geloven we in een datagedreven en toekomstgerichte aanpak. Wij analyseren je huidige customer journey en identificeren de knelpunten. Vervolgens ontwikkelen we een testplan waarbij we maximaal drie A/B-tests tegelijkertijd uitvoeren om snel en effectief resultaat te behalen. We combineren strategie, technologie en data-analyse om continu te leren en optimaliseren.

Ons groeipad

Door middel van geavanceerde data-analyse ontdekken we de knelpunten in jouw customer journey en leren we het gedrag van jouw bezoekers begrijpen. Zo weten we hoe we hen kunnen sturen naar de gewenste acties.

We combineren de experts in jouw team met onze eigen experts en kiezen en implementeren de juiste tools en technologieën die passen bij jouw data-landschap, zodat je altijd voorop loopt.

Hoe kunnen we het aankoopproces vereenvoudigen? Waar haken jouw sitebezoekers op af? Met behulp van onder andere A/B testen en analyses vinden we de knelpunten die we kunnen optimaliseren, waardoor we een verfijnde customer journey genereren.

Onze oplossingen zijn gericht op het opbouwen van duurzame klantrelaties en dat jouw eenmalige klanten terugkerende klanten worden.

Benieuwd hoe we jouw sitebezoekers converteren
naar loyale klanten, ?

Kjeld Piek

Even sparren of direct jouw vraag stellen? Bel 010-752 39 41, of vul onderstaand formulier in en we nemen contact op met jou.

"*" geeft vereiste velden aan

Naam*
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.